WHY ALPHA LIPID™ LIFELINE™ COLOSTRUM?

FAKTA MENARIK ! : Kolostrum Alpha Lipid™ Lifeline™ adalah berbeza dengan kolostrum-kolostrum yang lain kerana ia adalah yang terbaik di dunia (Gred 10), mempunyai kadar IgG 41% (Immunoglobulin) berbanding kolostrum yang lain, kandungan probiotik, kandungan Complex Lipid, dan mempunyai semua vitamin serta mineral yang diperlukan oleh tubuh.

Salam hormat, setiap diantara kita sedar segalanya tidak akan memberi makna sekiranya kesihatan kita tidak terpelihara. Kita tentu pernah melihat mereka yang terlantar dikatil-katil hospital menunggu dan menanti untuk sihat kembali. Ketika terlantar harta yang menimbun tidak bermakna lagi, biar kereta mewah dihalaman, biar isteri cantik seksi atau biar apapun jua...


SEGALANYA TIDAK BERMAKNA HAN KESIHATAN PALING UTAMA!!


Ketahuikah anda setiap saat tubuh kita semakin lemah melawan penyakit? Tubuh kita, sering diserang pelbagai bakteria, virus, patogen yang terdapat di udara, makanan, minuman dan tempat kita tinggal. Dan malangnya seringkali kita ‘kalah’ dalam melawan penyakit yang menyerang.

Semakin berusia, tubuh kita kehilangan kekuatan Antibodi yang disebabkan oleh Pencemaran, Penghawa dingin, Tekanan emosi, Pemakanan yang tidak sihat, Merokok, Virus dan sebagainya.


Hanya RM 20.00 JERR...

Rabu, 25 Mei 2011

PROFIL SYARIKAT

Where the good life begins !
award winning health and nutritional products for everyone


A Message From The Chairman:
Graeme Clegg

- No Health, No Future...
"The healthy have many wishes; the sick only have one."


I have never forgotten this truism I heard many years ago and it is more applicable today than any other time in history. Our bodies are constantly under attack from our toxic stressful world. The challenge is how do we remain healthy?
Personal tragedy brought home to me the reality that prevention is a thousand times more practical than the cure.
The tragedy of losing my mother, father and younger brother to cancer brought home the grim reality that I was also possibly programmed to become a similar victim. I did not want to die as life had too much to offer so I was faced with two choices, 1. to leave my life to chance; or 2. make a choice to do something about it.
New Image is 24 years of my doing something about it. I am in fact, living proof of excellent health and vitality. Since I started New Image, I have never had a day sick. Many people have observed my exuberant energy, my zest for life, my positive outlook and healthy wellbeing as I travel, speaking about our products (my passion). I am delighted to hear the amazing success stories from thousands of people as I travel around the Asia Pacific region.
We have pioneered many products and our greatest success has been with Colostrum. This product is nature's answer to mankind's greatest health concern - our weakened immune function. We are proud to be the first retailer, the largest retailer and greatest champion of nature's 'wonder product'. I hope you take this everyday.
I hope we can welcome you into our family of customers and support you in your quest for great health and vitality.

Graeme Clegg
Founder New Image International


 

Serba sedikit Tentang New Image International

Ditubuhkan pada tahun 1984. New Image International adalah diantara perintis produk makanan kesihatan dan network marketing di Asia Pacific . Berpusat di New Zealand, dan memasarkan produk kepada pengguna melalui wakil bebas yang pesat berkembang di Australia, Indonesia, Malaysia, New Zealand, Filipina, Singapore dan Taiwan.

Masuk Ke Malaysia pada tahun 2005 dan pada tahun 2007 mula mendapat perhatian rakyat Malaysia. Pada 14hb Mac 2008 baru-baru ini New image telah meraikan konvensyen Royalti yang pertama di Malaysia yang telah di adakan di Kota Bharu Kelantan dengan kehadiran lebih dari 1000 orang dan pihak New Image telah membayar Royalti wang Tunai sebanyak 1 juta kepada pencapai-pencapai pada majlis tersebut. Konvensyen Royalti kedua pula telah diadakan pada september 2008, iaitu 6 bulan berikutnya dan telah membayar Royalti Tunai sebanyak RM 2.8 Juta! kepada penerima royalti. Royalti adalah ciri unik di dalam perniagaan ini.

Kejayaan New Image berasaskan kepada 5 kunci kejayaan iaitu : Produk yang hebat, sistem yang berkesan, orang-orang yang hebat dan semangat keusahawanan yang tinggi.

Misi


New Image menawarkan peluang hebat yang samarata kepada semua orang dan membawa kearah kesatuan serta meningkatkan kualiti hidup melalui konsep pemasaran bebas terbuka ( free Enterprise Marketing) yang ampuh untuk memasarkan produk berkualiti selaras dengan komitmen kami untuk kesihatan, kebebasan kewangan dan pembangunan diri.

Matlamat

1. Menjadi syarikat pemasaran bebas terbuka yang paling berjaya di dunia
(free enterprise marketing company)
2. Memastikan keuntungan maksimum untuk sesiapa sahaja
3. Menyediakan produk yang mesra alam dari segi produk dan proses pengilangan

Produk yang hebat

New Image merupakan peruncit yang Pertama dan Terbesar kolustrum dunia. (produk makanan unggul di dunia). Kolustrum akan menjadi produk billion dollar dalam masa 5 tahun akan datang dan akan menyaksikan tahun-tahun pertumbuhan yang sungguh dramatik.

Barisan produk kolustrum yang unik ini telah meletakkan New Image sangat berjaya disebabkan kadar ulangan belian yang tinggi di kalangan pengguna di seluruh dunia.

Sistem dan Sumber manusia

Satu Pasukan teras dalam pemimpin industri ini telah membangunkan satu sistem networking yang canggih di Asia, berbeza dengan yang lain kami menggunakan proses kecekapan yang mutakhir dari Latihan asas hingga ke pengurusan sistem berinternet.

Dengan komunikasi email, persembahan dan worksyop latihan, New Image mempunyai program sokongan yang lengkap dan menyeluruh untuk usahawan baru. Ini termasuklah majalah Success Magazine dan The Leadership Reward Programme, menawarkan peluang yang besar dan hebat kepada sesiapa sahaja di Asia bersandarkan kepada tawaran pilihan skim saham yang inovatif yang di tawarkan syarikat.

"Kami yakin setiap orang mempunyai semangat keusahawanan masing-masing" kata pengasas Graeme clegg " apa yang anda perlu lakukan hanyalah zahirkan sahaja semangat itu "

Program kami telah membantu ramai orang mengecapi kejayaan baru, keyakinan baru, alami keseronokan membantu orang lain dan menemui tahap kesihatan yang positif. Kami akan menakjubkan anda dengan kejayaan kami."

Pejabat di Kuala Lumpur, Malaysia

N.Z. New Image Sdn Bhd ( 187266-D)
B-7-4 Northpoint Offices, Mid Valley City, No 1, Medan Syed Putra Utara, 59200 Kuala Lumpur.
www.newimageasia.com.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Testimoni