WHY ALPHA LIPID™ LIFELINE™ COLOSTRUM?

FAKTA MENARIK ! : Kolostrum Alpha Lipid™ Lifeline™ adalah berbeza dengan kolostrum-kolostrum yang lain kerana ia adalah yang terbaik di dunia (Gred 10), mempunyai kadar IgG 41% (Immunoglobulin) berbanding kolostrum yang lain, kandungan probiotik, kandungan Complex Lipid, dan mempunyai semua vitamin serta mineral yang diperlukan oleh tubuh.

Salam hormat, setiap diantara kita sedar segalanya tidak akan memberi makna sekiranya kesihatan kita tidak terpelihara. Kita tentu pernah melihat mereka yang terlantar dikatil-katil hospital menunggu dan menanti untuk sihat kembali. Ketika terlantar harta yang menimbun tidak bermakna lagi, biar kereta mewah dihalaman, biar isteri cantik seksi atau biar apapun jua...


SEGALANYA TIDAK BERMAKNA HAN KESIHATAN PALING UTAMA!!


Ketahuikah anda setiap saat tubuh kita semakin lemah melawan penyakit? Tubuh kita, sering diserang pelbagai bakteria, virus, patogen yang terdapat di udara, makanan, minuman dan tempat kita tinggal. Dan malangnya seringkali kita ‘kalah’ dalam melawan penyakit yang menyerang.

Semakin berusia, tubuh kita kehilangan kekuatan Antibodi yang disebabkan oleh Pencemaran, Penghawa dingin, Tekanan emosi, Pemakanan yang tidak sihat, Merokok, Virus dan sebagainya.


Hanya RM 20.00 JERR...

Isnin, 9 Mei 2011

Royalti ke 57 di Sunway Convention Center Ahad 15May2011



Para pembaca blog yg budiman.

Acara Royalti kembali lagi, kali ini akan diadakan di Pusat Konvensyen Sunway, pada hari Ahad 15Mei2011 jam 12tgh-5ptg.

Sila rujuk laman web NewImageMalaysia http://newimageasia.com.my/events.php

15Mei2011 adalah tarikh penting buat kami dan buat para pengusaha bisnes ini kerana pada hari tersebut syarikat New Image International akan melancarkan beberapa "Loyalty Bonus Enhancement dan Produk baru AlphaLipid SleepTime".

Loyalti Bonus ini adalah Bonus yang dibayar TETAP-iaitu bonus tetap setiap bulan seperti gaji yang anda terima setiap bulan. Ini adalah satu-satu 'enchancement'/penambah baik dalam pelan pemasaran syarikat New Image International. (sila baca pengumuman syarikat)
Juga yang paling menariknya, New Image adalah satu-satunya syarikat dari New Zealand dan mempunyai ramai leader di Malaysia dan bakal mencipta SEJARAH dunia MLM/Network Marketing kerana dari Malaysia syarikat ini akan mengembangkan rangkaiannya ke Negara Amerika Syarikat (USA). Apa maknanya semua ini??

Maknanya Orang-orang USA/Amerika akan menjadi DOWNLINE kepada anda semua! Biasanya syarikat MLM yang besar (spt Amway, Herbalife, Unicity, Nuskin dll) semuanya Upline dari USA, dengan kata lain andalah menjadi downline mereka, sebab itu ramai jutawan MLM asalnya dari Amerika dan mereka mempunyai downline di seluruh dunia! Bayangkan pendapatan mereka berapa banyak!

Kini anda ada peluang menjadi UPLINE kepada Dunia! Upline kepada orang Amerika/UK/dll!!

Mungkin ada yg bertanya bagaimana nak bina bisnes ini dan dapat downline di Amerika? Jawapannya ialah: gunakan kuasa teknologi-internet! Zaman sekarang ini, anda mesti bijak menggunakan teknologi untuk mengembangkan perniagaan anda! Now is borderless world. Berniaga di hujung jari dan dari rumah!

New Image International sebuah syarikat berpangkalan di New Zealand sejak tahun 1984 lagi dan mempuyai kedudukan kewangan yang kukuh dan mengeluarkan banyak produk World Class, sudah pasti berupaya mengembangkan rangkaian ke seluruh dunia.

Bagi saya, this is REAL Opportunity, Real Income, Real Product dan Peluang sebegini jarang-jarang datang.
Memang apa apa bisnes pun ada banyak cabarannya tetapi sebagai usahawan kita harus berusaha bersungguh-sungguh dan soal rezeki itu adalah ketentuan ilahi.

Jika anda seorang yang sedang mencari peluang untuk memperbaiki kehidupan anda, inilah peluang yang anda cari-cari.

Untuk itu, saya cadangkan anda datang sendiri pada Hari Royalti Ahad ini 15Mei2011 di Pusat Konvensyen Sunway, Subang Jaya jam 12tgh. Tiket masuk rm20 ada pada saya.

Guest Speaker pada hari tersebut adalah Mr. Larry Huff, dari Arizona, Amerika Syarikat. Mr. Larry adalah
jutawan MLM di Amerika Syarikat sejak awal penubuhan beberapa MLM di sana spt  Herbalife, NuSkin dll. Beliau pernah mendapat bonus bulanan sebanyak USD8juta! Hebat sungguh! So tak salahlah jika anda datang dan dengar sendiri dari beliau, kerana beliau adalah orang biasa (asal kerja mekanik) dan dah terlibat dengan MLM selama 44tahun!

Saya sendiri dah berjumpa dengan Mr. Larry pada bulan Mac lalu sewaktu Leadership Meeting di Awana Genting Highland. Memang saya sangat yakin dengan misi dan visi beliau untuk membuka pasaran Amerik Syarikat, selepas itu mungkin akan ke seluruh dunia pula!

Sekian, harap jumpa di Pusat Konvensyen Sunway Ahad 15May2011.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Testimoni