WHY ALPHA LIPID™ LIFELINE™ COLOSTRUM?

FAKTA MENARIK ! : Kolostrum Alpha Lipid™ Lifeline™ adalah berbeza dengan kolostrum-kolostrum yang lain kerana ia adalah yang terbaik di dunia (Gred 10), mempunyai kadar IgG 41% (Immunoglobulin) berbanding kolostrum yang lain, kandungan probiotik, kandungan Complex Lipid, dan mempunyai semua vitamin serta mineral yang diperlukan oleh tubuh.

Salam hormat, setiap diantara kita sedar segalanya tidak akan memberi makna sekiranya kesihatan kita tidak terpelihara. Kita tentu pernah melihat mereka yang terlantar dikatil-katil hospital menunggu dan menanti untuk sihat kembali. Ketika terlantar harta yang menimbun tidak bermakna lagi, biar kereta mewah dihalaman, biar isteri cantik seksi atau biar apapun jua...


SEGALANYA TIDAK BERMAKNA HAN KESIHATAN PALING UTAMA!!


Ketahuikah anda setiap saat tubuh kita semakin lemah melawan penyakit? Tubuh kita, sering diserang pelbagai bakteria, virus, patogen yang terdapat di udara, makanan, minuman dan tempat kita tinggal. Dan malangnya seringkali kita ‘kalah’ dalam melawan penyakit yang menyerang.

Semakin berusia, tubuh kita kehilangan kekuatan Antibodi yang disebabkan oleh Pencemaran, Penghawa dingin, Tekanan emosi, Pemakanan yang tidak sihat, Merokok, Virus dan sebagainya.


Hanya RM 20.00 JERR...

Isnin, 9 Mei 2011

PeluangPerniagaan

Marketing Plan syarikat New Image International





Untuk Maklumat Lanjut berkenaan Marketing Plan sila klik
http://newimageasia.com.my/financialrewards.php

Perbezaan Utama dalam Marketing Plan ini berbanding syarikat lain ialah anda bakal mendapat Bonus ROYALTI BERBEG-BEG seperti di gambar ini:


DUIT BERBEG-BEG Sebegini adalah REALITI, bukan ILUSI, Kebanyakan syarikat atau Leader lain tidak berani menyatakan sebegini banyak wang yang mereka terima.


 Ini adalah Contoh Bonus Royalti yang Pn. Syakirah dan suami terima pada majlis Konvensyen Royalti Mac 2009.Total RM156,405.0 =RM147,405.90(cek)+RM8000 (tunai) dalam BEG Briefcase. Setiap enam bulan (2kali setahun) kami terima bonus dalam Royalti BerBEG-BEG! Secara Konsisten sehingga kini 2011.


Anda Mahu Pendapatan Sebegini?


Hubungi saya segera. Hidup anda mungkin berubah ke arah lebih baik dengan Peluang ini!

MOHD AZIZAN BIN ZAINAL

012-5454710/013-4592871


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Testimoni